nedjelja, 30. listopada 2016.

Priča života za 10 sekundi: Što se prvo vidi kad upalimo svjetlo u nama?

Otputovao sam na hodočašće. Sam.
Nakon 20 dana samoće, osjetio sam da sam u mnogo lošijem stanju nego što sam bio kad sam krenuo.

U tolikoj samoći, obuzimale su me ružne, čak i zločeste misli.
Potražio sam svog učitelja i ispričao mu što mi se događa.
Rekao sam mu kako sam krenuo na hodočašće kako bih bio bliži Bogu, a tri tjedna kasnije osjećao sam se vrlo loše!
“Tebi je bolje, ne brini”, rekao mi je…
“???”

“Kada upalimo svoje unutarnje svjetlo, prvo ugledamo paučinu i prašinu, odnosno svoje slabe točke. One su svakako tu, samo ih nismo vidjeli u onoj tami. Sad kad ih vidiš, bit će ti lakše očistiti dušu.”
Prevela: Kristina Ivanović / lovesensa.rs                                                                                                                       preuzeto sa:atma.hr/slika:atma

Nema komentara:

Objavi komentar