nedjelja, 28. siječnja 2018.

“Bliži smo nego ikad!” – OVO je najveći dar koji ikada možete dati svom partneru!


Prije četiri godine, moj partner i ja donijeli smo važnu odluku da ćemo prestati skrivati stvari jedan od drugog.


Donijeli smo odluku nakon čitanja knjige „Kozmički čokoladni orgazam“, autora Jayem Hammera. Knjiga govori o svemu što sam osjećala, ali sam se bojala izreći.
Tko bi želio reći svom partneru, s kojim ste 16 godina, da vas privlači druga osoba?
Ipak  smo samo ljudi, a osjećaji se pojavljuju, piše Elephant journal,a prenosi atma.hr. U našem svijetu često nas uče kako je potrebno potisnuti, negirati ili lagati o najprirodnijem osjećaju koji nastaje – a to je privlačnost.
Počelo je s telefonskim pozivom. On je bio na poslu i rekla sam: “Možda ćeš zbog ovoga htjeti razvod, ali seksualno me privlači netko drugi. Ne znam što to znači, ali ne želim da se razdvojimo. “
U tom  trenutku suze su se počele kotrljati niz moje lice i osjetila sam knedlu u grlu.
“Ja samo želim biti u mogućnosti da ti kažem istinu. Ne želim se više osjećati loše. Uživam u osjećajima. Osjećam se ponovno kao tinejdžer. Volim te i osjećam se zbunjeno zbog svega toga. “
“Halo?”, rekla sam ponovno.
Šutnja – a onda: “Spustit ću slušalicu i nazvat ću te za oko pet minuta.”
To je bilo najdužih pet minuta u mom životu.
Kad je nazvao, bila sam šokirana njegovim odgovorom. Rekao je: “Laura, volim te. Hvala ti što si mi rekla istinu. Ako osjećaš da moraš učiniti nešto s nekom drugom osobom, ja ću čekati da mi se vratiš. Uvijek slijedi svoje srce. Vjerujem tom dijelu tebe. “


Moja čeljust se objesila. Osjećala sam kako me preplavljuje najdublja ljubav prema njemu.
Nije mi bilo potrebno voditi ljubav s nekim drugim – željela sam biti slobodna. Taj osjećaj slobode možemo izgubiti kada smo s nekim u vezi dugi niz godina.
Nisam mogla promijeniti ono što sam osjećala, a skrivajući to, osjećala sam se mračno i grešno.                                                                                                                            Čim sam dovoljno opet voljela sebe da bih prevladala strah i rekla  istinu o tome što sam osjećala – kao da sam se susrela s čistom ljubavlju koja dolazi od njega.
Mi smo bliži nego ikad. Mi smo kao lepršavi tinejdžeri, jednostavno zato što si dopuštam da osjećam, a on dopušta sebi da osjeća. Ponekad se pojavljuje seksualna privlačnost prema drugim osobama. Kad sam u mogućnosti promatrati to s nevinošću, to je razigrano i slatko. Mogu duboko disati i osjećati duboko i zahvaljujem Bogu što sam živa.
Seksualnost, u probuđenom stanju, bila bi uvedena samo kao rezultat poštovanja punog molitve i to ne od drugoga nego od Boga, tako da se tijelo opusti i bude okruženo probuđenim umom koji tada omogućuje svetom duhu da informira kako drugoga dodirivati, kako drugome govoriti i koliko osjetljivo drugi to prima – uvijek informiran percepcijom da um vidi u drugima njihovu savršenu nevinost i pokazuje prihvaćanje, potpuno prihvaćanje drugog. – Kozmički čokoladni orgazam
Nedavno, na Jamajci, sjedila sam na balkonu s pogledom na ocean, a onda mi je došlo ovo:
Sveti odnos je kad sam nevezana  za bilo koga ili bilo što. Ja sam udata za Boga. Svako biće koje vidim je ljubljeno, ne samo moj partner.
Ljubav oslobađa sva bića. Iako je istina da neki ljudi osjećaju dublje od drugih. Kada se pojave ti osjećaji, smatrajte ih nevinim. Dišite duboko i zapitajte se: “Za što je određen ovaj trenutak?”
Kada pažljivo slušamo, odgovor dolazi.


Seksualna energija je čista kreativna energija. Što se više budimo, to se lakše osjećamo. Osjećamo se blaženo i povezano sa svim bićima.
Seksualna energija stvara. Seksualna energija nije uvijek izražena kroz seks. Možda je to novi posao, možda je to ples s prijateljem, možda je to zagrljaj, možda je to slatki poljubac.        

Naš ego se voli držati ideje slobode i juriti s njom. “Sada sam slobodan i što u toj slobodi ima za mene?”
Ključ je disati duboko, uvlačiti zrak u trbuh i opustiti se. Obratite pažnju na osjećaje kada se pojave. Jesu li to osjećaji primanja? Ili su to osjećaji davanja?
“Bože, Ti si jedini moj dah. Tvoj sam vječni učenik”. To je molitva koju koristim.
Najdublja istina za kojom svi žudimo, a ipak je već imamo je – sloboda. Naša najdublja želja je proširiti lijepu kreaciju bez napora.
To se može postići opuštanjem kroz meditaciju ili kroz radikalno istraživanje kako bi pomogli umu i uklonili sve nakupljene strahove ili krivnju.
Kad smo u opuštenoj prisutnosti i kada možemo dopustiti da se cjelovitost kreće kroz nas, mi smo u mogućnosti promatrati čuda koja se događaju na našem putu.


Kada napokon dovoljno vjerujemo svom srcu da budemo transparentni i kažemo istinu, najdublju istinu, otkrivamo milost koju cijelo vrijeme imamo.
Ljubav nas vodi i ona poznaje put. Možda smo bili previše uplašeni da bi u to vjerovali.
Neka svi to znamo i neka ne zaboravimo našu nevinost.


izvor:Elephant journal: prevod i obrada: atma.hr/preuzeto sa:atma.hr

Nema komentara:

Objavi komentar