utorak, 23. siječnja 2018.

"Anđeo čuvar" spasio joj život

Jedna Španjolka zahvalna je ženi koja joj je u autobusu rekla kako pati od rijetke bolesti                                   55-godišnja Montse Ventura tvrdi kako joj je žena, koja je sjedila nasuprot nje u autobusu za Barcelonu, savjetovala da se hitno testira na akromegaliju, bolest koja nastaje zbog pretjeranog lučenja hormona rasta uslijed stvaranja tumora na hipofizi.



Ventura dodaje kako nikad prije nije čula za takvu bolest, no žena joj je predala komad papira na kojem je napisala što joj može pomoći.
˝Napisala je da što prije odem liječniku jer ako čekam dok mi ne bude dobro, moglo bi biti prekasno. Mjesec dana kasnije otišla sam svojem ginekologu na godišnji pregled. Dala sam mu i taj papir te zamolila neka provjeri˝, prisjeća se Ventura.


Na iznenađenje liječnika rezultati testova pokazali su alarmantno stanje. ˝Nivo hormona bio mi je potpuno poremećen. Napravila sam još testova i na kraju završila na operaciji tumora koja je srećom prošla uspješno.˝


Ventura kaže kako je razgovarala sa svojim ˝anđeom čuvarom˝ preko telefona, a dvije žene će se upoznati kada se smiri medijska pompa.                                                                                                                                              http://metro-portal.rtl.hr/

Nema komentara:

Objavi komentar