četvrtak, 21. prosinca 2017.

Svim prijateljima koji nas još uvijek vole unatoč udaljenosti

Svim onim prijateljima koji nas još uvijek vole unatoč udaljenosti, čak i kad ne razgovaramo s njima svaki dan …. Hvala vam!


Hvala vam što ste bili u mom životu. Iako nas je život razdvojio, još vas uvijek mogu osjetiti pored mene.                                                                                                           Hvala vam što ste tu, što me podignete kada padnem, čak i ako to učinite putem telefona ili elektronske pošte.
Hvala vam što ste isti stari prijatelji, iako su nas teška vremena učinila odraslima.
Hvala vam što ponovno živimo isti stari divlji život kada se nađemo, razbijajući sve prepreke vremena i udaljenosti.


Hvala vam za ljubav i uspomene koje mogu njegovati sve do moje smrti.
Hvala na prijateljstvu koje će trajati zauvijek, bez obzira što nam život donese.
Hvala vam što ste spremni prijeći oceane kako bi me ponovno vidjeli.
Hvala što ste me i dalje volite, bez obzira u što nas je vrijeme pretvorilo.                                Hvala vam na vjeri.
Hvala vam za prihvaćanje mojih promjena, što ste mi dopustili da rastem i uvjerili me kako ćete, bez obzira na sve, biti uz mene u dobrom i lošem.
Hvala vam što ste mi pružili sigurnost, jer znam –  gdje god me život odvede ja vam se uvijek mogu obratiti.


Hvala za rođendanske želje koje stižu  u ponoć svake godine.
Hvala vam za ono “Što ima?”.
Hvala vam što ne dopuštate da vrijeme i udaljenost oslabi vezu.
Hvala vam što ste mi oprostili moju sebičnost i ona vremena  kada nisam bila uz vas, kad sam vam bila potrebna.
Hvala na svemu što ste učinili i što još uvijek činite.
Hvala vam što ste bili uz mene kada mi je bilo teško, što ste me hrabrili i što mi niste dopustili da se predam.                                                                                                       Hvala vam što mi ostavljate vrata otvorena i hvala vam što mi pomažete da pronađem svoj put.
Bez vas bi stranice mog života bile crno-bijele – kad pogledam unatrag vidim sve one šarene stranice, a mi se smiješimo i smijemo.
Još uvijek imamo mnogo stranica za ispuniti i hvala vam što ćete biti tamo.
Hvala vam od sveg srca.


Izvor: themindsjournal / prijevod: ATMA/preuzeto sa;atma.hr

1 komentar: