srijeda, 5. srpnja 2017.

Morgan Frimen – “Mi ljudi smo više zabrinuti o tome šta imamo, nego o tome šta mi jesmo!”

Morgan Frimen, jedan od najpopularnijih i najcenjenijih glumaca u Holivudu. Pokušao je mnogo puta da postane glumac u mlađim godinama, ali nije uspeo. Tek u 50-tim godinama napravio je veliki pomak u svojoj karijeri.  Iako je to kasniji uspeh, to nije nešto na šta je ogorčen.                                                     
Uspeh dolazi, kada dođe“, rekao je Morgan Frimen i dodao: “Imao sam karijeru 30 godina, to nije tako loše. Često mislim da sam imao sreće. Da sam imao tako veliki uspeh ranije, verovatno bih sagoreo veoma lako u tom uspehu.”
Ovo su neke od njegovih najboljih misli koje je podelio sa nama:
”Moram sebe da podsetim da nekim pticama nije mesto u kavezu. Njihovo perje previše sija. I kada odlete, deo vas koji zna da je pobedio onog trenutka kada ih je zatvorio, se u stvari raduje.”
” Najbolji način da zagarantujete gubitak je da odustanete.”


” Kada ste napravili svoj izbor, proviđenje je vaš vodič. Dobro, loše ili osrednje. Vaša sudbina leži u tome.”                                                                                                                                                             ”Mi ljudi smo više zabrinuti o tome šta imamo nego o tome šta mi jesmo.”


”Uvek kažem deci, ako padnu dole, ljudi će uvek ići preko njih. Ali ako nastave da se penju, ako nastave, neko će uvek, uvek pružiti ruku. Uvek. Ali moraju da nastave da plešu, stopala moraju da se kreću.”
”Ja mogu reći da je život bio dobar prema meni. Bio je dobar i sada je isto. Zato mislim da je moj zadatak da budem dobar prema njemu. Kako biti dobar prema životu? Živi ga.”
”Učiti kako da postignete mir, da budete mirni i da se život desi – ta mirnoća sjaji.”
”Neka mesta su tako lepa da nikada ne bi imao nešto protiv da se vratiš u njih, dok su neka tako loša da se nikada u njih ne bi vratio.”
”Bilo je osećanja koja je trebalo prećutati i bilo je ljudi koje nikad nije trebalo voleti.”                                       Izvor: ForensicSoul.com



Nema komentara:

Objavi komentar