srijeda, 7. lipnja 2017.

L. Hay: “Sve stvari se odvijaju onako kako trebaju!” – Iscijelite slomljeno srce...

Moj dragi prijatelj David Kessler i ja smo napisali novu knjigu „Iscijelite svoje srce“ kako bi vam pomogli da naučite kako možete pronaći iscjeljenje nakon trajnog gubitka.

Tugovanje je izazov, ali vaše misli su te koje često dodaju patnju na vašu bol.
Kada ljudi razmišljaju o gubitku, ideja pronalaženja smisla ili nečeg korisnog izgleda kontradiktorno. Bez obzira radi li se o prekidu, razvodu  ili čak i smrti, iz svih tih događaja možemo puno toga izvući, ovisno o tome kakvih se misli držimo.
To ne znači da možemo izbjeći gubitak, radi se o tome da mi možemo svojim mislima promijeniti  sve što dolazi nakon gubitka.
Žalost je stvar srca i duše. Žalujte zbog svog gubitka  i provedite neko vrijeme u tome. Patnja je izborni dio. Imajte na umu da ste došli na ovaj svijet usred filma  i odlazite u sredini; isto tako i ljudi koje volite. Ljubav nikada ne umire i duh ne poznaje gubitak.
Budući da vaše misli oblikuju iskustvo vašeg gubitka, postavite namjeru da ćete imati nježno, ljubavno iskustvo  tuge. I imajte na umu da je slomljeno srce – otvoreno srce.
Neka vaše misli manifestiraju nadu vašoj tuzi. Odaberite svoje misli mudro. Budite dobri prema sebi i razmišljajte o gubitku s ljubavlju. Ako žalite zbog smrti voljene osobe, sjetite se kako ste je voljeli kad je bila prisutna; možete ju i dalje voljeti  u njenoj odsutnosti. Možete od tuge doći do mira.                                                                                              Krajevi su također i počeci. Ohrabrujem vas da koristite afirmacije i učenja iz naše knjige i da radite na gubitku  i na svakom aspektu svog života. Obratite pažnju na svoje mišljenje i promijenite ga u područjima gdje ne možete naći mir. Na taj način, unijeti  ćete više sreće u svoj život i u život ljudi oko vas.

Teška vremena mogu poslužiti kao podsjetnik da su naši odnosi su dar. Gubitak nas može podsjetiti da je sam život dar. Ne zaboravite voljeti sebe. Zaslužujete to. Vi ste dar.
 Ovdje su 10 afirmacija koje će vam pomoći da iscijelite svoje srce:
1. Ljubav vodi sve moje odnose.
2. Sve stvari se odvijaju onako kako trebaju.
3. Kada tugujem, tu je iscjeljenje.

4. U mojoj tuzi, volim sebe.                                                                                              5. Osjetit ću svoju bol, ali se neću valjati u njoj.
6. Poštujem ljubav više od gubitka.
7. Mogu pronaći sreću u bilo kojoj situaciji.
8. Volim život i život voli mene.
9. Ja sam živio i volio.
10. Ja sam ozdravio.

Izvor: healyourlife/preuzeto sa:atma.hr

Nema komentara:

Objavi komentar