petak, 9. lipnja 2017.

Drago Plečko-Ljudski um je brži od prirodnih zakona...

Pred mnogo godina sam u Baselu snimao brazilskog “duhovnog kirurga” dr Edsona, koji je inače i bio po profesiji kirurg, kako lagano pada u trans, u ruke uzima običan rezač za papir i ženi na stolu ispred sebe bez anestezije i dezinfekcije otvara prsa i izrezuje rak dojke! Pred punom dvoranom promatrača i naknadnom analizom tkiva koja je potvrdila da se doista radi o stanicama karcinoma. Šest tjedana kasnije ustanovljeno je da od reza koji uopće nije nakon zahvata zašiven nije ostalo ništa. Tijekom procedure žena se smiješila i nije osjećala nikakvu bol. Bio sam na svega pola metra od nje i sve snimio u jednom kadru.

Piše: Drago Plečko
Tek mnogo kasnije shvatio sam iz jedne primjedbe koju su dali američki duhovni kirurg i jedan filipinski iscjelitelj, da mi je kod Edsona promaklo ono bitno: on je izveo tzv. “kvantno izlječenje”! A ključna je primjedba bila: nekoliko se mjeseci nakon “duhovnog” zahvata NE SMIJE pacijenta podvrgavati medicinskoj PROVJERI učinaka! U slučaju Edsona to je bilo šest tjedana. Siddheshwar Baba mi je na moj upit o čemu se radi odgovorio: Sve je placebo efekt! Naime, utjecajem na podsvijest pacijenta na razini emocije, a da on toga nije svjestan pokreće se gotovo trenutno izlječenje. Koje se do aktualizacije na razini tijela mora držati podalje od svjesnog uma. Pokaže li recimo rentgen nekoliko dana nakon zahvata da još postoji nešto u organizmu, učinak će na “kvantnoj razini” nestati trenutno.
Pred očima mi je preletjelo čudesno ozdravljenje koje je u Vrindabanu jedan tantrik proizveo kod Britanca oboljelog od teškog hepatitisa, trenutno ozdravljenje od raka kostiju dječaka u Lourdesu, izlječenje od astrocitoma, zloćudnog tumora kod jednog 17-godišnjaka koje sam postigao primjenom vizualno-auditivne subliminalne terapije, nevjerojatan tijek bolesti i ozdravljenje od Hodgkinova limfoma IVb gdje sam zapravo na podsvijesnoj razini postigao emocionalno razrješenje i čvrsto uvjerenje pacijenta da mu je kemoterapija prijatelj, a ne zastrašujuća, nepodnošljiva terapija…
Kako je nobelovac dr Alexis Carrel rekao: čuda nisu ništa drugo doli biokemijske reakcije ubrzane milionima puta, odjednom su moje dugačke polemike s dr Vladimirom Grudenom o tome da “vrijeme u podsvijesti teče drukčijom brzinom nego u svjesnom stanju” dobile sasvim novi smisao. Čak sam davno prije Gregga Bradena koji je u Kini snimio nestajanje velikog tumora u tri minute ovom fenomenu nadjenuo ime “kvantno iscjeljivanje”! Kako sam zamijetio da su izlječenja najtežih oboljenja vrlo rijetko potpuna došao sam do zaključka da je uz zahvate moderne medicine nužno primjeniti suptilni subliminalni pristup koji uklanja one nevidljive uzroke bolesti na najfinijoj razini.

Izlječenje raka u 3 minute. Do sada neviđeni fenomen. (pogledajte video na     https://www.youtube.com/watch?v=IIRX1AtDVsI)                                              autor:Drago Plečko Izvor: facebook.com/dragopleckoofficial/preuzeto sa;atma.hr 

Nema komentara:

Objavi komentar