nedjelja, 4. lipnja 2017.

Deepak Chopra: 7 koraka otpuštanja svijesti ograničene na “ja, mene i moje”...

1. Budite svjesni da ćete se sa svojim svjetonazorom poistovjećivati na svakom studiju osobnog razvoja.

2. Prihvatite privremenost takvih poistovjećivanja. Sve dok ne dosegnete jedinstvo, nećete biti ono što doista jeste.
3. Budite spremni svaki dan mijenjati svoj identitet. Zauzmite prilagodljiv stav. Ne branite ‘ja’ za koje znate da je tek privremeno.
4. Dopustite da vaša sposobnost tihog promatranja bez prosuđivanja zamijeni ukorijenjene zamisli za kojima automatski posežete.
5. Kad osjetite poriv za borbom, shvatite ga kao signal za trenutno prepuštanje. Otvorite prostor za nesputano pojavljivanje novog odgovora.
6. Ako se ne možete prepustiti, oprostite si i nastavite dalje.
7. Iskoristite svaku priliku da sami sebi kažete kako su sva viđenja osnovana, svako iskustvo vrijedno,a svaka spoznaja trenutak slobode.

Navedeni koraci potiču otvorenost uma tako što vas izlažu samom polju uma, svjedočenju bez prosuđivanja. Usmjerit će vas prema mogućnosti neprestanog redefiniranja. Drugim riječima, posvetite se preobrazbi umjesto da branite status quo. Spremni ste napustiti svoj svjetonazor. Spremni ste odustati od usredotočenosti na svijest ograničen na uske okvire ‘ja,mene i moje.’

Nema komentara:

Objavi komentar