nedjelja, 21. svibnja 2017.

“Neki ljudi “umru” s 25 i ne budu pokopani do 75-te.“ – Dvadeset citata od kojih ćete protrnuti


“Nije li čudno kako se iz dana u dan ništa ne mijenja, ali kada pogledamo unatrag sve je drukčije.” ~ C.S. Lewis

“Kada sam bio dječak i kad bih vidio zastrašujuće stvari na vijestima, moja majka bi mi rekla „Potraži pomagače. Uvijek ćeš naći ljude koji pomažu.“  ~ Mister Fred Rogers
“Postoje tri stvari kojih se mudar čovjek boji: mora u oluji, noći bez mjeseca i bijesa ljubaznog čovjeka.“  ~ Patrick Rothfuss
“Dajte čovjeku masku i pokazat će vam pravo lice.” ~ Oscar Wilde
“Na aerodromima se događaju iskreniji poljupci nego u salama za vjenčanja. Bolnički zidovi su čuli više molitvi od crkvenih.”
“Kada ste dobri u nečemu, kazat ćete to svima. Kada ste izvrsni u nečemu drugi će to kazati vama.“ ~ Walter Payton
“Znali smo da svijet više neće biti isti. Nekoliko ljudi se smijalo, nekoliko ljudi je plakalo. Većina ljudi je šutjela. Sjetio sam se stiha iz hinduističkog napisa, Bhagavad Gite; Višnu pokušava uvjeriti princa da mora obaviti svoju dužnost i kako bi ga impresionirao poprima svoj oblik s mnogo ruku i kaže „Sada sam postao smrt, uništavatelj svijetova.“ Vjerujem da smo svi tako mislili na ovaj ili onaj način.” ~ J. Robert Oppenheimer, nakon nuklearnog testa u Los Alamu.
“Sada imamo oružja preko 1000 puta snažnija. Toliko snažna da u stvari kao detonatore koriste fisijske bombe, koje je on napravio.”

“Neki ljudi umru s 25 i ne budu pokopani do 75-te.“ ~ Benjamin Franklin
“Volio sam je, a ponekad je i ona voljela mene.” ~ Pablo Neruda – ‘Najtužnija pjesma’
“Budi ponizan jer si sačinjen od zemlje. Budi plemenit jer si sačinjen od zvijezda.” ~ Narodna izreka
“Brod u luci je siguran, ali to nije ono za što su brodovi napravljeni.” ~ Admiral Grace Hopper
“Žao mi je,” uzdahnulo je stablo. “Rado bih ti dao nešto … ali nemam više ništa.”
“Nuklearno ratovanje je kao da dva čovjeka stoje u bazenu benzina, jedan s pet šibica a drugi s dvije.“  ~ Carl Sagan
“Od svih tužnih izgovorenih ili napisanih riječi, najtužnije su: moglo je biti.“ ~ John Greenleaf Whittier
“Jučer samo bio pametan i pokušao sam promijeniti svijet. Danas sam mudar i pokušavam promijeniti sebe.” ~ Rumi                                                                                                   “Kada sam bio mlad i slobodan i moja mašta nije imala granica, sanjao sam da ću promijeniti svijet. Kako sam odrastao i postajao mudriji, shvatio sam da se svijet neće promijeniti pa sam smanjio apetite i odlučio da ću promijeniti samo svoju zemlju. Ali i ona se činila nepromjenjivom. Kako sam ulazio u moje poodmakle godine, u zadnjem očajnom pokušaju, zadovoljio sam se s time da promijenim svoju obitelj, one najbliže sebi, ali oni nisu to željeli.
A sada, kada ležim na samrtnoj postelji konačno sam shvatio: Da sam barem prvo promijenio sebe, tada bih postao primjer za svoju obitelj koja bi se promijenila. To bi me inspiriralo i ohrabrilo i tako bih mogao pomoći i učiniti bolje za svoju zemlju, a tko zna, možda bih tako promijenio i svijet.“~ Napisano na grobnici anglikanskog biskupa u Westministerskoj opatiji.                                                                                                    „Razlog zbog kojeg se borimo s nesigurnošću je taj što uspoređujemo sebe iza kulisa sa svima drugima dok su ispod reflektora.“ ~ Steven Furtick

“Tek nakon što je zadnje stablo posječeno, tek nakon što je zadnja rijeka zatrovana, tek nakon što je zadnja riba ulovljena… Tek tada ćete shvatiti da se novac ne može jesti.” ~ Proročanstvo  američkih indijanaca plemena Cree
“Svaki čovjek je kriv za sve dobro koje nije učinio.“  ~ Voltaire
Prevod i obrada:atma.hr/preuzeto sa:hayat.ba

Nema komentara:

Objavi komentar