ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

Mudrost Života...

Razgovor sa učenikom željnim mudrosti…

Dođe meni već dugogodišnji učenik i upita me:

“Učitelju, muči me nešto ovih dana…”
– Reci onda, da vidimo što možemo učiniti.
“Stalno razmišljam o svom životu, bojim se što će biti i kuda to idem. Hoću li biti sretan kada stignem tamo, i što je najvažnije: hoću li biti zdrav? Jer kada gledam ljude koji me okružuju, vidim ih zamišljene, bolne, zabrinute… Gotovo da imaju iste misli kao i ja!”
– Imaš vrlo zdrava pitanja, to moraš biti siguran. Došao si u razdoblje kada želiš napraviti nešto od sebe, znati kuda ideš, biti sretan i zdrav, pa u krajnjem slučaju da budeš odraz u ogledalu onima koji to isto žele.
“U pravu ste, Učitelju, kako mogu biti mirniji unutar svog uma i postići ono što želim?”
– Gledaj dragi prijatelju. Ja ti ne mogu dati točan naputak kako da ideš Putom svoga Života, ali ajmo odgovoriti na tvoje pitanje drugim pitanjem.
“Ali Učitelju, kako će mi to pomoći? Upravo zato sam došao kod vas da mi date odgovor…”
– Vjeruj prijatelju, i ja sam svojedobno imao takva pitanja, mučila su me danima i noćima ne bih li došao do odgovora koji će me učiniti radosnijim. No došao sam do odgovora na vrlo jednostavan način!

“Učitelju, kako je to moguće? Zar ne biste htjeli podijeliti tu Istinu i sa mnom, pa i s ostalima?”                                                                                                                    
– Upravo tako, moj vjerni prijatelju! Evo odgovora: jesi li ikada kuhao, pripremao hranu koju ćeš pojesti?
“Jesam. No kakve to ima veze sa ovim što tražim od vas?”
– Dakle ovako: jesi li prilikom kuhanja zamislio okus koji želiš ponuditi sebi, a možda i drugima kada to jelo bude gotovo? I jesi li zadovoljavajući okus dobio tokom kuhanja ili se samo pojavio na kraju?
“Pa, radio sam tako da tokom kuhanja kušam kakav je okus te po potrebi dodam što treba da hrana bude ukusnija.”
– Upravo tako! Kada kuhaš, koncentriran si na cjelokupni proces kuhanja i pripremanja okusa hrane koji si na početku zamislio. To je odgovor na tvoje pitanje.
Sve što želiš u životu, od zdravlja, radosti, unutarnjeg mira, blagostanja i naklonosti svih oko tebe, dobit ćeš ako stvaraš svoj život tako da u svakom trenutku življenja budeš prisutan i dodaš Ljubavi tamo gdje je bol, Radosti gdje je tuga, Mira tamo gdje je rat – sve ostalo će doći na svoje mjesto, baš kao i hrana koju si pripremao!

“Ali Učitelju, kako ću to objasniti ako me ljudi budu pitali kada vide da sam uspio u životu?”
– BUDI PRISUTAN GDJE GOD JESI! PROŠLOST JE BILA POTREBNA ZA IZGRADNJU TEBE KAO SNAŽNE OSOBE, O BUDUĆNOSTI ĆEŠ RAZMIŠLJATI KADA DOĐE PRED TEBE – JEDINO BITNO JE DA U SVAKOM TRENUTKU BUDEŠ ONO ŠTO JESI I NE ODUSTAJEŠ OD TOGA!
(Razgovor sa unutarnjim vodičem)

Autor: Davor Predavec /iuvor i preuzeto sa:atma.hratma.hr

Nema komentara:

Objavi komentar