nedjelja, 2. travnja 2017.

Poruka tvog Anđela opraštanja...

“Ja sam tvoj anđeo opraštanja i jedan sam od tvojih osobnih anđela čuvara. Ja čuvam tvoju sposobnost  kretanja prema naprijed. Na  žalost, vrlo često sam potpuno besposlen jer ne shvaćaš važnost praštanja i što ti ono donosi. Odabrao si ovaj svoj ljudski oblik života sa svim njegovim ograničenjima jer su ti potrebna da bi stekao iskustva za ispunjenje svrhe svoga života.                            Još prije nego si uzeo ovaj oblik dogovorio si se s nekim dušama da ćete si omogućiti određena iskustva koja će vas oblikovati omogućujući vam spoznaju života. S nekima spoznaješ ljubav, prijateljstvo, privrženost, radost, sreću, a s drugima prijevaru, laž, bol, tugu, nesreću. Često puta oboje. Sveukupnost tih iskustava sačinjavaju tvoj život i nezaboravi da ni jedno nije samo sebi svrhom već je dio tvog rasta i sazrijevanja.
.

Sastavni dio „neugodnih“ iskustava jest i opraštanje.
Nakon što si povrijeđen, na bilo koji način, dolazi do ogorčenosti, zamjeranja, nepovjerenja, zaziranja i nakon što ta iskustva proživiš i spoznaš, trebaš ih otpustiti kao i ono što ih je prouzročilo.
 To možeš učiniti jedino praštanjem.
.
Oprosti osobi zbog koje si sve to proživio i još važnije, oprosti sebi što si se u takvoj situaciji uopće našao jer na nekoj razini tvog postojanja ona ti je bila potrebna.
Ne zaboravi da je ključ tvog duševnog mira u tvojim rukama.

.
Dok god nosiš sjećanja na teška iskustva iz prošlosti ne možeš s veseljem uživati u iskustvu sadašnjosti jer strah će biti jači od radoznalosti i nećeš se više nikada prepustiti životu.
Zato kada ne možeš oprostiti, zazovi me da svu tvoju povrijeđenost odnesem na svojim krilima i u tom letu prema tvojoj riznici iskustava  pretvorit će se u dragulje tvoga rasta.
.
Pomoći ću ti da osjetiš lakoću i mir, osnovne preduvjete životne radosti.
I nastavit ćeš dalje sa smješkom.”

Izvor.alternativainformacije

Nema komentara:

Objavi komentar