subota, 22. travnja 2017.

Don Miguel Ruiz: Molitva za ljubav...

Hvala Ti, Stvoritelju Svemira, za dar života kojim si me nadario.

Hvala Ti što si mi dao sve što mi je ikada bilo doista potrebno.                                                  Hvala Ti za mogućnost da iskusim ovo prekrasno tijelo i ovaj predivan um.
Hvala Ti što sa svom svojom ljubavlju, sa svojim čistim i neograničenim duhom, sa svojim toplim i blistavim svjetlom prebivaš u meni.
Hvala Ti što koristiš moje riječi, što koristiš moje oči, što koristiš moje srce kako bi, kamo god da krenem, širio svoju ljubav.
Volim Te upravo takvog kakav jesi i stoga što sam tvorevina Tvoja, volim sebe upravo takvoga kakav jesam.

Pomozi mi da očuvam ljubav i mir svoga srca i da ta ljubav postane nov način života, da u ljubavi mogu proživjeti ostali dio svoga života. Amen.
Autor: Miguel Ruiz, iz knjige Četiri sporazuma sa samim sobom; Poglavlje: Molitve.

izvor:dodir-svjesnosti /preuzeto sa:atma.hr

Nema komentara:

Objavi komentar