petak, 10. ožujka 2017.

Vaša podsvijest je kao vrt, vaše misli i osjećanja su kao sjeme: Programirajte podsvijest u 5 koraka...


1. Znajte što hoćete

Vi konstantno ulažete svoju energiju u misli koje držite u glavi i u osjećanja koja imate u srcu. I tako Vaša podsvijest uvijek kaže DA! Zbog toga izaberite misliti na ono što želite doživjeti u životu umjesto na ono što ne želite.
Umjesto “Ja ne želim biti bolestan” izaberite “Ja sam uvijek zdrav”.
Umjesto “Ja ne želim izgubiti” izaberite ” Ja sam pobjednik.”
Umjesto “Ja ne želim nositi ovaj teret” izaberite “Ja dobijam svu pomoć koja mi je potrebna.”
Budite što je moguće više specifični. Želite imati kuću? Koliko veliku? Gdje? Pod kojim uslovima?
Želite ljubavnu vezu? S kakvom osobom? Što biste htjeli dijeliti i da proživjeti s tom osobom?
2. Prihvatite da je to što želite sada vaše
Iskusite unutar svoje imaginacije i svojih emocija da je to što želite već sada vaše. Vidite u svojim mislima kako to izgleda, čujte kako zvuči, osjetite kako se to osjeća, kakav to ima ukus, kako to miriše…

3. Odstranite prepreke
Vaša podsvijest je kao vrt, vaše misli i osjećanja su kao sjeme. Nakon što ste posadili sjeme vaših želja, morate ga njegovati s velikom ljubavi. Isto tako morate otkloniti korove sumnji, strahova i želja koje su u sukobu jedne s drugima.
4. Vjerujte da će to sjeme koje ste posadili izrasti
Onda se morate prepustiti vjeri da će se to sjeme koje ste posadili u svojoj podsvijesti razviti i izrasti kao bilo koje drugo sjeme koje se posadi u plodnu zemlju. Kad god mislite o tom sjemenu koje ste posadili u svojoj podsvijesti, izrazite svoju zahvalnost, tiho ili naglas, kao da ste već dobili to što želite, kao da vam se već ta želja ostvarila.                                   5. Prepoznajte kada dobijete to što ste tražili

Možda ste željeli Audi A6, a dobili Opel Vectru? Priznajte da ste uspješno manifestirali auto! Onda nastavite programirati svoju podsvijest s onim što točno želite dok to ne dobijete.
Autor: Deeptrancenow.com
Objavio/la: zakonprivlacnosti.com preuzeto sa i slika: atma.hr

Nema komentara:

Objavi komentar