ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

7 naizgled banalnih pitanja koja su totalno promijenila moj život – Ako ne pitate, odgovor je uvijek NE!

Britanska autorica Susie Moore otkrila je što je promijenilo njen život na bolje. Istina, neka pitanja su ozbiljnija od drugih, no mislimo da je svakako vrijedno sve pročitati.

Još u mladoj dobi, obično nam govore da ne postavljamo puno pitanja i da ne prekidamo učitelja; držimo svoje komentare za sebe sve do kraja susreta. Dubokim promišljanjem nakon što sam napunila 30, shvatila sam magičnu moć postavljanja pitanja.
Shvatila sam da sam ostvarila mnoge od mojih snova u životu, jer se nisam bojala biti ranjiva i što sam tražila ono što sam htjela.
Dobra vijest: Svatko može naučiti kako to učiniti češće i učinkovitije, piše Bright side. Ako se ne bojite poduzeti akciju, sve je moguće. Ovdje su sedam pitanja koja su promijenila tijek i kvalitetu mog života.
1. “Želite li moj broj telefona?”
Rekla sam to svom sadašnjem suprugu. U svojim dvadesetim godinama, živjela sam u Sydneyu, Australiji. Jedne večeri otišla sam s prijateljicom na koncert.  Primijetila sam visokog, zgodnog muškarca u gužvi i nekako smo započeli razgovor. Bio je orginalan, topao i jako duhovit.
Prije nego što smo moja prijateljica i ja otišle, upitala sam ga: „Zašto ne bi uzeo moj broj telefona?”. Učinio je to i nazvao me idući dan.Ove godine slavimo petu godišnjicu braka.
2. “Možemo li razgovarati o mojoj plaći?”
Na mom prvom poslu s punim radnim vremenom, bila sam konzultant za zapošljavanje i prisustvovala sam mnogim pregovorima oko plaće. Radeći tu shvatila sam koliko zamjena dobrog radnika može biti dugotrajna i skupa, a znala sam i koliko sama vrijedim kao radnik.
Od tada, pregovarala sam za svoju plaću na svakom novom radnom mjestu i svaki put kada mi je porasla odgovornost ili kada bih postigla veliki uspjeh. Kao rezultat toga, nikada se nisam žalila na moju plaću, te sam zarađivala isto kao i (ako ne i više) moji muški kolege.
Zapamtite: Ako ne pitate, odgovor je uvijek ne.
3. „Mogu li vam platiti kavu?”
Kada sam imala 25 godina, došla sam u New York, sama, bez veza i očajnički mi je bio potreban posao.  Tražila sam kontakte, uglavnom preko LinkedIna, te ih zamolila da se nađemo na kavi. Nakon 25 kava s mlijekom i i nekoliko mjeseci kasnije, imala sam dvije dobre ponude za posao, u online oglašivačkoj industriji i prihvatila najbolje plaćenu poziciju.

To je bio početak moje profesionalne karijere. Nikad ne podcjenjujte moć sastanak licem u lice. To je ujedno dvosmjeran odnos – uvijek spajajte i druge ljude, kad god to možete.                                                                         4. „Mogu li te zamoliti za uslugu?”
Mnogi od nas su sretni kada pomognu drugima, ali nikada ne traže pomoć zauzvrat. Nemojte uskraćivati drugima to zadovoljstvo da vam pomognu! Osobno, uvijek tražim pomoć oko raznih stvari i stvaram veze s novim ljudima. Ljudi su obično sretni kada mogu pomoći i to sve skupa čini život mnogo lakšim.
Potrebna je hrabrost i odvažiti se upitati i dopustiti drugima da vam pomognu, ali jedno od mojih omiljenih opažanja je da postoji prirodan ciklus reciprociteta, kada dopustimo sebi da primimo.
5. “Mogu li pisati za vas?”
Htjela sam pisati za online izdanja koja sam voljela čitati pa sam došla do urednika i proslijedila im neke svoje ideje. Kao rezultat, radila sam intervjue za mnoge medije s poznatim osobama kao što su Arianna Huffington, Sara Blakely i Kris Jenner.Moja teorija se zasniva na formuli koju sam naučila u svojoj trgovačkoj karijeri: kvalificirana aktivnost X volumen = obraćenje. Sve to znači da, ako se često obraćate onima koji donose odluke i pristupate im sa smislenim, promišljenim idejama, rezultati koje želite na kraju će doći.
6. „Mogu li dobiti popust?”
Ovo pitanje spasilo me od gubitka velikog iznosa novca – od dizajnerskih cipela do letova pa sve do namještaja. Meni je to zapravo kao igra koju volim (iako to ponekad sramoti mog muža!). Prije kupnje, jednostavno upitam: “Mogu li dobiti popust pa da zaključimo posao?”.
Često im ponudim  plaćanje u gotovini ili članak s iskrenom recenzijom, ako sam zadovoljna s proizvodom. Pokušajte to barem jednom!
7. “Što ja stvarno, stvarno želim?”
To je možda najvažnije pitanje od svih, na koje se često vraćam. Kada ste posljednji put zastali i zapitali se što stvarno želite?

Možda niste već neko vrijeme ili možda niste nikada. Kada niste u strci, odvojite malo vremena, zatvorite oči, duboko dišite nekoliko minuta dok ne osjetite mirnoću, usmjerite svoju pažnju prema unutra i zapitajte se: „Što želim najviše na svijetu?”

Zapamtite, ne morate ići s tokom, ne morate zadovoljiti tuđa očekivanja.  Imala sam nekoliko korekcija u životu (rani razvod, pauze za tulumarenje, korporativni poslovi koje sam mrzila, a koje sam radila zbog dobre plaće), ali tada sam se okrenula sebi  i dopustila svojoj intuiciji da me vodi. Naša intuicija je rijetko u krivu.Zapitajte se što želite, a posao/odnos/grad/  – sve će se ostvariti. Tada ćete samo morati dati sebi dopuštenje da to slijedite i nastavite se kretati dalje.                                                                                                                                                 izvor:Bright side./preuzeto sa:hayat.ba

Nema komentara:

Objavi komentar