Izbjegavate li supermarkete u kojima rade namrgođeni prodavači koji bacaju vaše namirnice preko skenera i mrko vas gledaju? Pokušajte ovaj eksperiment kojeg obožavam prakticirati: provjerite bi li mogli svojom ljubaznošću i uljudnošću “preokrenuti” mrzovoljnog prodavača, osornog konobara ili bezobraznog nestrpljivog javnog zaposlenika!
Ovo je idealna prilika za kultivaciju treće osnovne vrline koju je zagovarao Lao-tzu: BLAGOST, a manifestira se kao ljubaznost i obzir prema drugima. Blagost znači prihvatiti život i ljude onakve kakvi jesu i siguran je put ka miroljubivim odnosima. Ljubaznost je zarazna. Njegovanje ljubaznosti otvara vrata namrgođenom, neljubaznom i bezobraznom da otpusti svoje teške osjećaje vječite potplaćenosti koji mogu biti zaista neugodni i nesretni za njih!
Osmijeh i obzir prema nečijim osjećajima, kao i upućivanje na nešto pozitivno, metode su koje volim koristiti u svojim nastojanjima da utječem na one koji očito pate u svojim poslovnim zadacima i trebaju pomoć da se osjećaju bolje.
Sjetite se poziva naše Božanske prirode: “Kako mogu služiti?”
Sjetite se poziva naše Božanske prirode: “Kako mogu služiti?”
Možemo služiti tako da svojom ljubaznošću “podignemo” one što nas poslužuju i pritom uživati u blagosti koja nas sve zajedno postavlja na mirnije i ljepše mjesto.
– Dr Wayne Dyer
Nema komentara:
Objavi komentar