subota, 30. rujna 2017.

Filozofija sreće: Ne smiješim se jer sam sretan – sretan sam jer se uvijek smiješim!

“Vi ste jedina sretna osoba koju poznajem”, rekao je jedan čovjek Williamu Jamesu, američkom filozofu i psihologu. “Uvijek vam je osmijeh na usnama, čak i kada se suočavate s najvećim teškoćama”.


“Ne smiješim se ja zato što sam sretan”, odgovorio je James. “Ja sam sretan zato što se uvijek smiješim.”
Ova kratka priča koju je Paulo Coelho objavio na svom blogu 26. prosinca 2014. godine, predstavlja nam u najkraćem obliku, filozofiju čuvenog američkog “filozofa sreće” koji je vjerovao da nas upravo sreća motivira i čak možda predstavlja ključ ljudske evolucije.


Citati Williama Jamesa (1842-1910) predstavljaju snažne poticaje u preuzimanju odgovornosti nad vlastitim životom, a za vas smo odabrali 8 najupečatljivijih.                        1. Pesimizam vodi slabosti, optimizam nam daje moć.
2. Najmoćnije oružje protiv stresa je naša sposobnost da izaberemo jednu misao, a odbacimo drugu.
3. Ponašajte se kao da vaše ponašanje može sve promijeniti. Jer može.
4. Najveće otkriće moje generacije jest da ljudsko biće može promijeniti svoj život mijenjajući svoje ponašanje.


5. Budite spremni prihvatiti. Prihvaćanje onog što se dogodilo je prvi korak u prevladavanju posljedica bilo kakve nesreće.                                                                                                6. Učinite svakog dana po jednu stvar koju biste radije izbjegli. Zahvaljujući tome, bit ćete spremni podnijeti pritisak kad se ukaže neophodna potreba da nešto slično napravite.
7. Upravo naš odnos na samom početku teškog zadatka određuje, više nego bilo što drugo, uspješan ishod.
8. Zdrav razum i smisao za humor su iste stvari, samo što se kreću različitom brzinom. Smisao za humor je zapravo zdrav razum, samo pleše.


izvor:lovesensa.rs/preuzeto sa; atma.hr

Nema komentara:

Objavi komentar